آکسفورڈ کا راحت فتح علی خان کو اعزازی ڈگری عطا کرنے کا فیصلہ

راحت فتح علی خان کو دنیا بھر میں لاکھوں محبت کرنے والے ہیں .26 جون کو آکسفورڈ یونیورسٹی کی طرف سے اعزازی ڈگری سے نوازا جائے گا.

[ad#midle]

لندن: (دنیا اردو) راحت فتح علی خان کو موسیقی کے میدان میں ان کی خدمات کے صلے میں اعزازی ڈگری سے نوازا جا رہا ہے.میڈیا رپورٹس کے مطابق، یونیورسٹی آف آکسفورڈ نے موسیقی کے استاد راحت کو انتہائی اہمیت دی یہ ایک ایسے خاندان سے تعلق رکھتے والے ہیں جنہوں نے صوفی شکل کی موسیقی میں بے حد اہم کردار ادا کیا.
پاکستانی گلوکاری، قوالی، مسلم صوفیانہ کلام کی وجہ راحت فتح علی خان بہت مشہور ہوگئے. ایک ایسے خاندان میں پیدا ہوئےجس کا نام جنوبی ایشیائی موسیقی کی پہچان بنا م اس نے سات سال کی عمر میں باقاعدہ تربیت شروع کر دی اوراب تک پچاس سے زائد البمز جاری کیئے ہیں ، دنیا بھر میں متعدد ہائی پروفائل محافل میں اپنے فن کا مظاہرہ کرچکے ہیں .بالی وڈ اور ہالی ووڈ کے لئے ٹی وی سیریلز میں 50 سے زائد عنوان اور سو سے زیادہ گانے، نغمے کی کارکردگی کا مظاہرہ کیا

[ad#bottom]

Tagged:
رانا شہزاد کا شمار دنیا اردو کے معتبر صحافیوں میں ہوتا ہے۔ گورنمنٹ کالج جھنگ سے گریجوایشن کرنے کے بعد شہزاد نے دنیا اردو میں نیوز رپورٹر کے طور پر کام شروع کیا اور اپنی محنت اور اعلی صحافتی معیار کی بنیاد پر بہت جلد ادارے میں ایک نمایاں مقام حاصل کر لیا۔ شہزاد نے دنیا اردو کے لیے بہت سی خبریں حاصل کیں اور ناظرین تک سب سے پہلے ان خبروں کو پہنچانے میں اہم کردارادا کیا۔

Related Posts