Jinnah Express train

وزیراعظم نے نان سٹاپ لاہور سے کراچی جناح ایکسپریس ٹرین کا افتتاح کر دیا

وزیر اعظم عمران خان نے ہفتہ کی شام کو لاہور میں جناح ایکسپریس ٹرین سروس کا افتتاح کر دیا

لاہور: (دنیا اردو)نان سٹاپ عیش و آرام والی ٹرین لاہور اور کراچی کے درمیان چلائی گئی ہے ، یہ سمارٹ ٹرین لاہوراور کراچی کے درمیان پندرہ گھنٹوں میں فاصلہ طے کرئے گی .افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہاکہ ریلوے کی ترقی سے سڑکوں پر دباؤ کم ہو گا اور عام عوام کو سستی اور آرام دہ اور تیز رفتار سفر کی سہولت فراہم کرنے کے علاوہ سیاحت کو بھی فروغ دے گے.
عمران خان نے کہا کہ وہ اگلے مہینے چین جائیں گے اور کراچی سے پشاور اور ریلوے ٹیکنالوجی کی مین لائن ون کی اپ گریڈیشن میں چین کا تعاون حاصل کرنے کی کوشش کریں گے.عمران خان نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ پاکستان میں ریلوے ٹریک کی آپریشنلیکشن برصغیر میں برطانوی دور کے بعد سے 2000 کلومیٹر کی کمی ہوئی ہے.

صحت کی بنیادی سہولیات کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نےکہا کہ حکومت نے غریب طبقے کے لئے انصاف ہیلتھ کارڈ اسکیم شروع کی ہے. جس کو دوسرے لوگوں تک بھی بڑھایا جائے گاانہوں نے کہا کہ ہر تنخواہ دار شخص کو مفت طبی سہولت فراہم کرنے کے لئے صحت انشورنس کارڈ ہونا چاہئے.
اس سے قبل اپنے خطاب میں وزیر ریلوے شیخ رشید احمدنے کہا کہ دو سو کوچز کی مرمت کی تھی اور چوبیس نئی مسافر ٹرینوں کو چلایا گیا.وزیر نے کہا کہ لاہور ریلوے اسٹیشن کو 25 ملین روپے کی لاگت سے بحال کیا گیا ہے.انہوں نے اس مہینے میں سر سید ٹرین کو شروع کرنے کا اعلان بھی کیا.